All aboute Niall!

Hello!
Yepp, det här inlägget är om Niall. 
Om det finns 100% Direction fans så hatar 75% av dem Niall, jag vet inte varför jag menar vad finns att hata?
Vissa säger att han inte är värd att vara med i bandet,och att han är ful och att han kan gå och dö. 
Alltså när jag läser en sån "kommentar" kommer massa tankar upp.. Först blir man ju skit arg, men sen börjar man fundera på vad som gör att dem kan sitta och skriva något sånt om en sån underbar person. 

             

E hon seriös? Det är synd för henne , för hon tog inte en bild med One Direction. Om man säger att man gillar One Direction är det ALLA! Vad har Niall gjort fel? Det finns 25% som gör vad som helst för att ens få se Niall, och skulle gå ner på knä och gråta om han lämnade bandet. Så ni som inte gillar Niall kan hålla det för er själva,  men kalla er inte en Directioner!  
                        




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har sååååååå rätt. Och han har börjat gråta flera gånger ! Det är inte rättvist!
Men det jag tänkte fråga var om du kunde göra en design till mig? Jag skriver om twilight, men är också One Direction och Justin bieber fans, så vill ha med dem i headern.. Tack i förskott!! <33333333

Svar: Som jag sa till dem andra svarar på alla inlägg sen
diirectionss.blogg.se

2012-06-18 @ 19:57:31
Postat av: emma

OJ JAG GLÖÖMDE SKRIVA MITT NAMN ! JAG HETER EMMA!!!!! <333333

Svar: haha det är lugnt ! kram
diirectionss.blogg.se

2012-06-18 @ 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0