Svar på kommentarer + video!



Sv; Hej sötis! Yepp jag har gjort alla dem (: Oj, nej det visste jag inte.. Men alla tar från allas bloggar that's it. 
Men om ni vet att det inte är sant tro bara inte på det som står.. Tack för att du berättade! Aaw tack ! Kram
(:



Sv; Hello! Åååh tack (: Om du kolla i menyn så ser du att det står Kategorier lite längre ner, under den står det tumblr pics. Trycker du på den så kommer du till sidan som alla bilderna finns på! Och under Arkiv står det Juni 2012, klicka på den så ser du alla inlägg från första inlägget till nu! Kram (:



Sv; Hej! Jag vet det är hemskt!! Det är klart jag kan göra en design till dig! Okej, skicka bilder till min mejl, [email protected]. Glöm inte skriva ditt namn sötis ! Kram (:



Sv; Hej! Ja allt e sant, för jag tar bara fakta från det dem sagt själva i en video.Det är klart jag gör fler! Jag använder ett spanskt program faktiskt (: Yepp, jag håller på med fan video och funny moments video på grabbarna nu ! Haha, va bra att du gillar sötisarna ;) Kram :)

VAS HAPPENIN BOYS, VAS HAPPENIN SONG ! hahah så underbart sköna grabbar !
 

                       
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0